lørdag den 16. juli 2011

Café Tværgade, Silkeborg :)




Mums siger jeg bare... :) Billederne siger det hele... Café tværgade serverer lækker og flot anrettet cafémad i Silkeborg centrum... Caféen er intim og hyggelig med sød betjening og priserne er yderst rimelige....
Jeg spiste på caféen sammen med min mor og min kæreste dagen inden mit bryllup... Vi startede med en tapasplatte til deling som fungerede fint som en forret... Der var rigeligt til hver... Den bestod af humus, kalamataoliven, små chorizopølser, rygeostcreme, tatziki samt ristet grovflüte og rugbrød.. Det var virkelig lækkert...
Min mors salat var en cesarsalad som hun synes smagte godt... Min kæreste fik en clubsandwich med kylling, bacon og karrydressing, og jeg fik en sandwich med oksefilet, peberrodscreme og pickles... Der var faktisk en hel bøf i min sandwich, hvilket var lidt imponerende... Jeg kunne dog heller ikke spise det hele.... Oksefileten var dejligt rød - lige efter min smag, men den var dog lidt sej, hvilket var synd... Det gjorde dog ikke noget for smagen....
Vi fik maden hurtigt, hvilket var dejligt, da vi var meget sulte efter en hel dag med bryllupsforberedelser... Vi kom først 21.30, men det var intet problem for køkkenet, hvilket må siges at være rigtig god service...

Alt i alt en god oplevelse - et sted jeg helt sikkert vil komme igen...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar