mandag den 18. november 2013

Wienersnitzler med tilbehør til 16 personer.


Jeg ville lige vise jer, hvad jeg lavede i sidste weekend. Jeg var bestilt til at lave mad til en dommerklub (dommere som dømmer udstillingsduer), og de havde bestilt wienersnitzler med det hele (dvs. wienerdrenge, råstegte kartofler og søde ærter med perleløg). Der var ingen sauce som sådan, andet end den væde som lå ved wienersnitzlerne. Man kunne lave en smørsauce, men det var ikke hvad der blev bestilt.
Det var meget begrænset, hvad man kunne lave i det lille og mega kolde køkken, så det passede mig fint at lave hvad de bestilte, da det hele stort set kunne forberedes dagen før, så jeg skulle lave meget lidt på selve dagen. Her er så resultatet. Der var ingen ordenlige serveringsfade, men synes faktisk det gik ok alligevel, selvom man kunne have ønsket sig noget "lidt pænere." Jeg fik stor ros for maden, og der blev også næsten spist op. Til dessert fik de æblekage - se næste indlæg på bloggen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar