torsdag den 5. januar 2012

Min juleaften

Jeg har haft lidt problemer med at uploade billeder, derfor har jeg ikke kunne få uploaded julemaden og nytårsfesten... men nu skulle det virke :)

 Det er min mor som har dækket det smukke julebord... Læg mærke til fjerene i dugen :)
 Det her billede er mest for at drille min kæreste.. Hun elsker nemlig toffefee, hvilket manglede under hendes juleaften.
 Hjemmelavede æbleskiver med svesker - kreeret af min mormor..
 her står min mor og laver gløggen som vi indtog lige efter kirke...
Hjemmelavede småkager.. Dog må jeg sige at brunekagerne mangler.. Min gar havde spist dem alle samme - de er også super gode...

De brunede kartofler er aspargeskartofler og det tog en krig at pille dem :D
 Futte vogter over julemaden.. Hun fik en rød sløjfe på i dagens adledning.. :)
 Mums..
 Personligt synes jeg ikke at waldorfsalat hører til en klassisk julemiddag... Men min mor ville bare have det - og det smagte også super... Det gav lidt friskhed i blandt alt det fede og søde...
 Franske kartofler må absolut ikke mangle!

En tom skål ris ala mande... Vi havde lidt besvær med at finde mandlen, så jeg endte med at blive totalt proppet... Jeg skal ikke lige have ris a la mande forløbigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar