onsdag den 22. februar 2012

Ting jeg ønsker mig:

Synes jeg "mangler" en hel masse fantastiske og farverige ting til mit køkken!

Åh hvor ville det bare være fantastisk hvis jeg havde sådan en smuk kande her:


Jeg har jo ingen kaffekande, da jeg først lige har fået anskaffet mig en kaffemaskine, så derfor vil det være helt legalt at anskaffe mig sådan en flot klassisk stelton termokande.. ;) Tidsløst design der ikke lige går af mode.

Rosti æggebægre med skeer står også højt på listen:


Et fint og gammelt saltkar - helt aluminia, madam blå eller rosti:


En fin retro kaffefilterholder i plast:

Forleden så jeg denne type holder i gul i min lokale genbrug - ærger mig over at jeg ikke købte den...

En neon living køkkenrulleholder:


´
Desuden kunne jeg godt bruge nogle ekstra margrethe skåle, da jeg nu har fået en opvaskemaskine og derfor tit står og mangler en skål... Men det står ikke højest på ønskeseddelen..

Ønsker mig også Erik Kold bøtter - især en bøtte til smør og nogle til gryn:

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar