tirsdag den 1. februar 2011

Min vidundermaskine og mit lille køkken.


Min vidunderlige Kitchen Aid røremaskine... Ville ikke kunne undvære den... Bruger den mest til bagværk men også til is, da jeg har ismaskinen der hører til... Den bliver flittigt brugt... Nå ja, behøver jeg at sige at jeg elsker lilla?
 Her så så mit lille og ydmyge køkken... Det er så her at magien sker... i den side af køkkenet man ikke kan se er mit overproppede køleskab, som dog nok bliver tømt i løbet af ugen. Jeg handler nemlig altid til en uge af gangen og laver madplan. Det er nødvendigt for mig hvis jeg skal have pengene til at slå til når jeg samtidig gerne vil spise godt.
Det her er så min fisk, der holder mig med selskab når jeg står og kokkererer. Den hedder Vang og er navngivet efter min kærestes veninde som gav den til hende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar