onsdag den 20. november 2013

Snacktallerken på Conrad Café i Vejle


Forleden var jeg i Vejle hos mine forældre, og så syntes min mor at vi skulle ud og spise. Hun ville gerne på Conrad, så der tog vi hen. Vi bestilte begge en snacktallerken til 99kr bestående af følgende:
Blandet salat af forskellige urter og blade
Parmaskinke/serranoskinke
Chorizopølse
4 skoldhede kartoffelkroketter med mozzerella i midten
Hjemmelavet oliventapenade
Hjemmelavet salsa (stærk!)
Aioli
En grissini
1 cornichon og sprøde rødløg
En tynd og sprød rugbrødsskive
Dertil friskbagt flüte og lækkert ristet rugbrød

Det var faktisk en rigtig lækker lille tallerken, som passer godt til den lille sult (1 pers.) og evt. sammen med en god øl. Man kan også vælge at dele tallerkenen, men så er der nogle ting som man skal slås om og det er jo ikke optimalt, hehe;) Det eneste jeg følte var lidt malplaceret var cornichonen? Enten skulle den ikke have været der, eller også skulle der have været et lille stykke paté... Det ville faktisk have været meget lækkert! Salsaen kunne have været god, og jeg sætter pris på at de har forsøgt sig selv, men den manglede lidt salt, og så var den lidt for stærk til min smag, og jeg er nu ellers til meget stærk mad!

Alt i alt en fin tallerken, som jeg gerne bestiller igen... :) Conrad er meget populær og det kan være svært at få et bord derinde, men vi var heldige. Caféen har en hyggelig stemning, fin belysning og selve atmosfæren er god. Nedenunder kan det godt støje en del, fordi man sidder meget tæt, når der er fyldt, men ovenpå er der ofte mere ro. Selvom caféen var fyld fredag kl. 5, hvor vi var dér, så kom maden alligevel indenfor 10 minutter, og det skal de have stor ros for :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar